Oferta
Zajmujemy się prowadzeniem wszystkich spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami wspólnymi od momentu ich powstania bądź zlecenia nam zarządzania przez Wspólnotę.
Do naszych obowiązków i uprawnień m.in. należy:
- Prowadzenie wszystkich spraw formalno-prawnych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Wspólnot Mieszkaniowych.
- Prowadzenie odrębnej rachunkowości dla każdej Wspólnoty.
- Prowadzenie ewidencji należności dla każdego właściciela oraz windykacji należności.
- Sporządzanie, przedstawianie właścicielom i omawianie sprawozdań finansowych.
- Zawieranie umów na dostawę mediów w części dotyczącej nieruchomości wspólnej, na świadczenie usług kominiarskich, konserwację istniejących w budynku instalacji oraz innych specjalistycznych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych w nieruchomości wspólnej.
- Opracowywanie planów gospodarczych zarządu nieruchomością wspólną oraz planów remontów.
- Organizowanie, nadzór i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych (czuwanie nad ich prawidłowym zwołaniem, przebiegiem oraz starannym i rzetelnym dokumentowaniem podejmowanych uchwał).
- Dbałość o utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku właścicieli lokali oraz otoczenia budynku.
- Wykonywanie przeglądów technicznych.
- Usuwanie awarii (w tygodniu od 7 do 15 oraz od 15 do 7 i w dni wolne od pracy)
- Wykonywanie remontów nieruchomości wspólnych w ramach realizacji zatwierdzonych przez właścicieli rocznych planów gospodarczych.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji wykupionych lokali.
- Udzielanie wszelkich wyjaśnień i informacji właścicielom wykupionych lokali w formie bezpośredniej i pisemnej.